Dlaczego nie warto bagatelizować marketingu?

CeperKasen 

Prowadzenie własnej działalności wiąże się ogromną ilością obowiązków. Mało który przedsiębiorca zaczyna pracę o 7 i kończy o 15. Nie można wcisnąć pauzy, gdy wkoło wszystko tak szybko się zmienia. Czasem w takich sytuacjach zapominamy o ważnych elementach, wśród nich często przesuwa się na później promocję. A to jest element który proporcjonalnie przekłada się na sprzedaż. To co mieliście zrobić z reklamą jutro, zróbcie teraz.

Nawet najlepszy biznes potrzebuje paliwa. Doskonały pomysł musi zostać odpowiednio wypromowany, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów. Dlatego właśnie największe firmy przywiązują tak dużą uwagę do marketingu. Ty również nie możesz o tym zapomnieć. Cały wysiłek jaki włożyłeś w budowanie marki musi przynieść wymierny zysk. Zasłużyliście w końcu na to ciężką pracą.

 

Wciąż popularne są tradycyjne formy marketingu. W najróżniejszych rozmiarach. Do dyspozycji mamy małe wizytówki, ulotki, rollupy, plakaty, banery i wielkopowierzchniowe reklamy. Docierają one do odbiorców, jednak nie są one spersonalizowane i nie zawsze odnoszą skutek. Podobnie jest z reklamą w TV i radio.

 

Inaczej wygląda sytuacja w internecie. Tutaj mamy szansę na spersonalizowaną reklamę, która zawęża grupę odbiorców. Z drugiej strony, czytając informacje w internecie jesteśmy skupieni na wyświetlaczu, więcej czytając reklam. Inaczej to wygląda podczas pośpiechu, kiedy nie mamy czasu nawet rozejrzeć się na boki.

 

W codziennej gonitwie momenty wytchnienia najczęściej wykorzystujemy na przeglądanie social media. To nie są, tak jak często twierdzimy „trzy minutki dziennie”. Chętnie czytamy tam zamieszczone informacje, bo są lepiej wyeksponowane. Dodatkowo mamy okazję podpatrzeć, jak znajomi spędzają właśnie czas. Dzięki temu nie tracimy z nimi kontaktu, chociaż już w mniej namacalny sposób. Instagram, Facebook czy Linkedin to miejsca, gdzie też można sprzedawać. Reklama tu jest precyzyjna, dobrana do preferencji odbiorcy. Serwisy te dają też możliwość budowania społeczności wkoło marki, której możemy jako pierwszej np. zaprezentować nowy produkt.

 

Kolejną kwestią są strony internetowe. W obecnych czasach można je praktycznie dowolnie konfigurować. Dobrze zaprojektowana witryna, z ciekawymi treściami i dobranymi odpowiednio grafikami będzie Twoją najlepszą wizytówką. To nie tylko kolejny kanał umożliwiający sprzedaż, to okno na świat, które odpowiednio prowadzone pozwoli podzielić się również pasją, wartościami i sukcesami stanowiącymi o sile marki. Dlatego musi być w pełni responsywna, lekka i intuicyjna. Agencja reklamy, taka jak http://www.agencja.calisia.pl/ pomogła już wielu firmom osiągnąć sukces. Dlatego cieszy się świetną opinią i poleceniami od obecnych klientów, a to świadczy o najwyższym zaufaniu.

 

To jeszcze nie wszystko. Do szerokiej palety możliwości warto dodać pozycjonowanie. Dobrze znane przedsiębiorcom SEO ma kolosalny wpływ na wyniki w Google. Dlaczego? Pozycjoner czuwa nad tym, by Twoje produkty / usługi pojawiały się jak najwyżej w wyszukiwarce. Ma to kolosalne znaczenie w sprzedaży, gdyż czym dalej pierwszej trójki czy dziesiątki, tym trudniej jest znaleźć. Początek takiej współpracy to audyt, który pozwoli wyznaczyć cele na przyszłość i przeanalizować dotychczasową sytuację wewnątrz strony i z zewnątrz. Następnie zgodnie z umową strona będzie zmieniana i odpowiednio promowana w sieci w drodze na sam szczyt.

 

W natłoku codziennych wyzwań nie można zapomnieć o marketingu. Najlepiej jest się z nim dobrze zaprzyjaźnić. Dzięki temu Twoja firma osiągnie lepsze wyniki. Tylko współpraca z profesjonalistami zapewnia wsparcie na najwyższym poziomie. Warto przeanalizować za i przeciw, zanim konkurencja zrobi to samo.  

 

 

 

CeperKasen
autor

CeperKasen